Köpa Sälja ⇒ Säljer min kära Custom Meany Elmia belönad 2006
Kategoriregler
Här kan du skapa trådar och inlägg om att köpa och sälja sådant som är MC-relaterat eller relaterat till vår verksamhet.
Inga trådar eller inlägg får ha ett kommersiellt innehåll eller syfte!
► Visa/Show In English
-
3286pontusHbG
- Hemort: HELSINGBORG
Säljer min kära Custom Meany Elmia belönad 2006
Nu ligger min ömt vårdade meanstreak ute på mc börsen här e länken
http://www.annonsborsen.se/mc-2/kawasaki-vn-173046.html
bara kopiera ovanstående länk o klistra in de i ett nytt e fönster and voila
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- jensa#3478#
Re: Säljer min kära Custom Meany Elmia belönad 2006
Thenixen Pontus!Jensa här(jag som var på modell flygplans uppvisningen)3286pontusHbG skrev:Nu ligger min ömt vårdade meanstreak ute på mc börsen här e länken
Titta på bilderna,du fick tag på band till avgasrören.Det blev ju bra(på bild i galla fall)
Är det nya projekt på gång.
Lycka till i så fall.
Mvh Jensa#3478#
JENSA LILLBIFFEN #3478#
SMILE NOW CRY LATER!
SMILE NOW CRY LATER!
| Dölj inläggslänk |
- Klas#1245
- Hemort: LERUM
snygg hoj!!
Hej !
Måste bara kommentera ! Vilket snyggt bygge !
Super fräck !!!

E det med tanke på färgen man skapat uttrycket "Grön av avund"

Måste bara kommentera ! Vilket snyggt bygge !
Super fräck !!!
E det med tanke på färgen man skapat uttrycket "Grön av avund"
Best Biker Regards
Klas #1245
- Vice President 2021-2022
- Styrelsen 2020-2022
- Vice President 2018-2019
- Styrelsen 2013-2019
- RA Göteborg 2010-2013
- DA Göteborg 2004-2010
- Valberedare några ggr
"Better to die with memories than dreams"
Klas #1245
- Vice President 2021-2022
- Styrelsen 2020-2022
- Vice President 2018-2019
- Styrelsen 2013-2019
- RA Göteborg 2010-2013
- DA Göteborg 2004-2010
- Valberedare några ggr
"Better to die with memories than dreams"
| Dölj inläggslänk |
-
3286pontusHbG
Jo de blev jätte bra med avgastejpen köpte den hos plattis för 840 spänn
Inatt beställdes mina 1a grejer till mitt nya bygge så de e riktigt spännande ,, letar fortfarande efter ett riktigt bra garage o vara i dock, har ett ställe ev ute i bjuv men ja får se.
haha grön av avund hihi jo du
de ligger en hel del timmar på henne så man tackar för ditt gensvar. alltid kul när nån tycker om det man har gjort eller hur?
Inatt beställdes mina 1a grejer till mitt nya bygge så de e riktigt spännande ,, letar fortfarande efter ett riktigt bra garage o vara i dock, har ett ställe ev ute i bjuv men ja får se.
haha grön av avund hihi jo du
de ligger en hel del timmar på henne så man tackar för ditt gensvar. alltid kul när nån tycker om det man har gjort eller hur?
| Dölj inläggslänk |
- jensa#3478#
Ja du Pontus,jag är ricktigt nyfiken redan vad ditt bygge skall sluta denna gång.Den andra var mycket fin.vi är 3 stycken här som skall fixa något till sammans,jag har två lokaler på gång inne i Helsingborg vi får se vad det slutar.Hade en på 50 kvadrat på rundgången men han skulle ha 4500 i månaden jag tycke det var aldeles för mycket.Men det är skit dyrt här inne.Finns en på statena han tar 600 i månaden för en plats,där är tvätt möjligheter och mek.Men vi fortsätter och letar,jag har ju lite kontakter inom fastigheter så vi får se.3286pontusHbG skrev:Jo de blev jätte bra med avgastejpen köpte den hos plattis för 840 spänn
haha grön av avund hihi jo du![]()
Mvh Jensa#3478#
JENSA LILLBIFFEN #3478#
SMILE NOW CRY LATER!
SMILE NOW CRY LATER!
| Dölj inläggslänk |
-
3286pontusHbG
Jasså det låter väldigt intressant för min del om man får hänga på.
Själv har jag verktygen och en mc lyft, ev under det nya bygget så kommer jag använda ett engelskt hjul med en polare som är smed. däremot har jag ingen svets eller kompressor.
Den nya hojjen blir något av en värsting, dock blir det ingen kawa längre utan ja tar nog en ultima el bruto motor 113 eller 127a måste ta reda på vad den nya ramen pallar 127an har ju 140 häst på bakhjulet så det blir ett jäkla vrid med den. Hör gärna av dig om du hör om ett lämpligt ställe där man kan hänga på. räknar väl med att prylarna kommer om 3 veckor sedan ska ramen tillverkas o efter det så kommer jag ha stort behov av en plats.
Själv har jag verktygen och en mc lyft, ev under det nya bygget så kommer jag använda ett engelskt hjul med en polare som är smed. däremot har jag ingen svets eller kompressor.
Den nya hojjen blir något av en värsting, dock blir det ingen kawa längre utan ja tar nog en ultima el bruto motor 113 eller 127a måste ta reda på vad den nya ramen pallar 127an har ju 140 häst på bakhjulet så det blir ett jäkla vrid med den. Hör gärna av dig om du hör om ett lämpligt ställe där man kan hänga på. räknar väl med att prylarna kommer om 3 veckor sedan ska ramen tillverkas o efter det så kommer jag ha stort behov av en plats.
| Dölj inläggslänk |
- jensa#3478#
Ingen ljusning nu i jallafall,idag pratade jag med en om lokal,men vi kom ej överens om pris.Men vist Pontus hör jag av mig,det är lite roligare om vi är 3-5 st tycker jag.3286pontusHbG skrev:Jasså det låter väldigt intressant för min del om man får hänga på.
Mvh Jensa#3478#
JENSA LILLBIFFEN #3478#
SMILE NOW CRY LATER!
SMILE NOW CRY LATER!
| Dölj inläggslänk |