Marknadsplats för flerförsäljning av intressanta hemfixade VRS prylar
Kategoriregler
Denna plats är till för medlemmar som vill marknadsföra egen, ej kommersiell, försäljning av varor och tjänster knutna till vår verksamhet och våra hojar.
Den medlem som vill sälja något skapar en tråd och ett inlägg med en presentation av sin försäljning. Den som är spekulant kan därefter göra inlägg med frågor och/eller beställningar.
Kommersiell verksamhet kan marknadsföras på särskild plats på vår webbplats.
► Visa/Show In English
This place is for members who want to promote their own, non-commercial, sales of goods and services related to our activity and bikes.
The member who wants to sell something creates a topic and a post with a presentation of their sales. He who is an intending buyer can then post questions and/or orders.
Commercial activities can be promoted in a special place on our website.
Har en ruta som passade min 1500 CL -97. Inte original utan en universal från touringbutiken. Skulle tro att den passar. Dessvärre tror jag det saknas en del av en halvmånformad mutter/skruv av fyra om jag minns rätt. Ska neråt dina trakter v30 och kan ta med den på resan om du inte hittar nån innan dess. Borde gå att hitta saknad del. Har även lowers som jag tror är original.
VN1700 Voyager -11
Gôtt att en ble sum en ble nôr en ente ble sum en sulle
5345Tompa skrev:Har en ruta som passade min 1500 CL -97. Inte original utan en universal från touringbutiken. Skulle tro att den passar. Dessvärre tror jag det saknas en del av en halvmånformad mutter/skruv av fyra om jag minns rätt. Ska neråt dina trakter v30 och kan ta med den på resan om du inte hittar nån innan dess. Borde gå att hitta saknad del. Har även lowers som jag tror är original.