Köpa SäljaSäljes VN15-95 // UPPDATERAD INFO + NYTT PRIS

Helst MC-relaterat.
Kategoriregler

Här kan du skapa trådar och inlägg om att köpa och sälja sådant som är MC-relaterat eller relaterat till vår verksamhet.
Inga trådar eller inlägg får ha ett kommersiellt innehåll eller syfte!

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
janne8700
Hemort: Svalöv, Skåne

Säljes VN15-95 // UPPDATERAD INFO + NYTT PRIS

Inlägg av janne8700 »

Jag har en VN15-95 som jag tyvärr behöver släppa taget om. Hon har inte använts i trafik på många år och är obesiktigad. Anledningen till detta är att jag har flertal skador i nacke och rygg som gjort att jag inte kunnat varken köra eller hålla i ordning henne på det sätt som en motorcykel kräver. Senast motorn var igång är för 3 år sen men tyvärr vill hon inte nu starta och jag har inga möjligheter att söka efter problemet för mina skador stoppar det. Foto taget 2016 (Brun färg på mc som hon ser ut idag).
TILLÄGGSTEXT:
Nytt framdäck och nya bromsklossar fram. Förgasarna genomgångna o bytt slitagedelar år 2022. Tanken har en bubbla på ovandel (lack har rest sig) orsakad av läckage bensingaser från tanken. Trolig orsak till att hon inte vill starta är att hon behöver en genomgång av munstycke m.m. eftersom hon var igång för 3 år sen utan problem men därefter stått i garage utan uppstart på 3 år.
Pris: 5.000:- som hon står idag.

Bild

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk